| Eilisen aamun lenkillä tavattiin tällainen tyyppi.... |
| Alussa polku oli hiukkasen märkää |
| Tää on kyllä jonkin sortin peikko-metsää |
| Peikko-metsän jälkeen pilkisti jälleen aurinko |
| Joku isompi tirppa lenteli järven toisella puolella .... |
| Tällaisia pitkospuita |
| Kaitsjö oli vielä jäässä |
| Näitä ojien ylityspaikkoja on monta tällä reitillä, ja kaikki hyvässä kunnossa ja tukevia |
| Kaitsjön rannalla sijaitseva kota |
| Ja takaisin Peikko-metsään |
| Takaisin parkkipaikalle.... |
| Kortjärvellä käväsin kuvaamassa Haapanaa |
| Sepelkyyhky |
| Tavi myös Kortjärvellä |
| Tuulihaukka normi paikallansa |
| Kortjärvellä tämäkin omituinen sukeltelija |
| Nokikana |
| PLUPS!!!! |
| Rekijärven Kurjet laulamassa |
0 kommenttia:
Lähetä kommentti